21 Mart 2007 Çarşamba

Kİremİtalti Su Yalitim ÖrtÜsÜ

DIVOROLL UNIVERSAL-S NEFES ALAN KİREMİTALTI SU YALITIM ÖRTÜSÜ


Su yalıtım örtüsü neden nefes almalı?

Çatı örtüsü üstü ve altındaki ısı farkı, çatı kesiti içinde nemli bir hava kütlesi oluşturur. Isı yalıtımının, su yalıtım örtüsü altında kullanıldığı sistemlerde, söz konusu örtü geçirimsiz bitümlü membran olursa, nemli hava kütlesi membrandan dışarı çıkamayarak ısı yalıtım plakası üzerinde yoğuşma ısısından soğur ve yoğuşma suyu oluşturur.




Bu durumda;

Su ve ısı yalıtım örtülerinin performansı düşer.
Çatı ahşabı çürür, taşıyıcılığı azalır.
Yoğuşma suyu beton çatılarda kılcal oluklardan difüzyon yoluyla ilerleyerek iç mekanda rutubet yaratır.
Çatı arasında küf ve bakteri oluşur, sağlıksız ortam şartları doğar.


Divoroll Universal-S

Geliştirilmiş özel film tabakalı yapısı sayesinde suyu asla geçirmez.
Nefes alan yapısıyla nemli havayı çatıdan uzaklaştırarak kuru ve sağlıklı bir çatı ortamı yaratır.
Uygulama sırasında bile üzerinde rahatlıkla yürünebilir, üstün bir direnç ve güvenlik sağlar.
Çok katmalı yapısıyla üstün bir gerilme kuvvetine sahiptir.
Alt kenardan 50 mm içeride, 50 mm genişliğinde (Hotmelt) yapışkan bantlarla donatılmıştır.
Yapışkan bandı koruyucu silikonize edilmiş polietilen filme sahiptir.

malzeme yapısı aşağıdaki resimde belirtilmiştir


kaynak:braas.com.tr

Hiç yorum yok: